неделя, 8 януари 2012 г.

И да похапнем ... Пържено пилешко филе, мариновано в градински чай, чесън и зехтин

Ще ви предложа една много бърза и лесна рецепта за приготвяне на пилешко филе. Идеята е на Доня Лидия от предаването на Фиеста ТВ "Италиянска идилия с Лидия". Няма да ви лъжа, че след като приключа с приготвянето отделям повече време за почистване на керамичния плот :))), но пък резултата си струва.  



Продукти:
2 парчета пилешко филе тип "пеперуда"
около 16 листа салвия
черен пипер
1/4 ч. ч. зехтин
4 скилидки чесън

От парчетата пилешко филе оформете 8 пържоли. Поставете между найлоново фолио и ги начукайте, докато станат с дебелина около 1/2 см. Овкусете се със сол и черен пипер. С помощта на клечки за зъби закрепете по две листа салвия върху всяка пържола, но само от едната страна. Намажете ги със зехтин от всяка страна. Нарежете чесъна на тънки филийки поставете върху месото. Покрийте гърдите с найлоново фолио и ги оставете да се мариноват около час.
В добре загрята мазнина изпържете месото, като парчетата се слагат първо с билките надолу.
Ако използвате бон филета, както направих последния път, не изтънявайте много месото, защото стават сухички.



8 коментара:

  1. Ама как навреме ми идваш, точно размразих пилешко филенце, че и тип пеперуда:) Голям късмет -хахах. Не обичам салвия, но ще ги направя и без нея!
    Изглеждат супер!
    Хубава седмица, Диянче!

    ОтговорИзтриване
  2. Ха виж ти, за едно и също хапване сме си мислели с теб :))). Пробвай ги, но без салвията им се губи чара ;)
    Хубава седмица и на теб, а аз отивам да чета за Толедо.

    ОтговорИзтриване
  3. И аз внимавам със салвията,че е много силна-на парче лист ще ми дойде множко.Иначе на филенца не бих отказала...
    Приятен ден и успешна нова седчида,Дани!

    ОтговорИзтриване
  4. Всичко изглежда много красиво и вкусно, Дианка -
    страхотни са новите ти предложения. Харесах ролето, меденото сладкишче и солената торта - чудесни идеи и рецепти!
    Моите поздравления и хубава нова седмица, Диана

    ОтговорИзтриване
  5. Голяма вкусотия си спретнала Дианка! Поздрави и прекрасна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  6. Живе и аз имах притеснения със салвията, но определено ми хареса, а и не се получи много силен аромат.
    Дианка благодаря за добрата оценка, доволна съм когато идва от майстор като теб :)
    Габи щастлива съм че ти харесва. Благодаря ти мила!
    Хубава вечер момичета!

    ОтговорИзтриване
  7. О, страхотно предложение. Обичам съчетанието пиле-салвия:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Кокона. Аз с големи резерви подходих към салвията, но се оказа добра подправка и вече я използвам често. А в съчетание с пилешкото е супер, наистина.
      Хубав неделен ден!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...