И да похапнем ... Трюфел "Орео"

Дойде ред и на дълго отлагана публикация. Отлагах я поради ред причини - лоши снимки, коледни празници, приоритет на коледните сладки и т.н., но мисля, че тези трюфелчете трябва да бъдат споделени :). 
Няколко дни преди Коледа блога "И да похапнем ..." празнува рожден ден. Четири години съществувание и точно 300 публикации. 
Благодаря на всички които ме подкрепят и четат, както и на онези, които ме криткуват, правите ме по-силна. За всички вас е днешната почерпка. Чудесни, топящи се в устата трюфели. Заповядайте!
Продукти:
350г бисквити "Орео"
220г крем-сирене
ромова есенция

за глазурата:
200г бял шоколад
2с.л.масло
2с.л. прясно мляко

Натрошете бисквитите на много ситно. Аз ги смилам в кухненския робот. Отделете 3с,л, от трохите за украса. Останалите трохи смесете ги с крема сиренето и есенцията. Така получената смес оставете в хладилника за поне 30 мин да стегне. От охладената смес направете топчета колкото орех. Подредете ги в подходяща тава, върху домакинско фолио. Приберете ги отново в хладилника. 
Направете си глазурата, като смесите всички продукти и ги разтопите на водна баня или в микровълнова фурна. С горещата глазура полейте трюфелите. Поръсете ги с отделените трохи. Отново охладете в хладилник за поне час. Това е!
Бърза, лесно, а толкова вкусно. Опитайте!

Източник: тук

Коментари

  1. Хе, Дианка, честит рожден ден на блога!
    Верно ли някой те критикува...ама то няма за какво:)
    Чудесен си ти е блога, тук винаги е вкусно и интересно!
    В очакване съм на нови и апетитни предложения!
    Черпя се с кеф с тези чудни трюфелчета!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Веси! Винаги има критики за стимул ;). Радвам се, че моето скромно местенце ти харесва и благодаря, че ме навестяваш често. Прегръдка! А трюфелите са чудесни и съм сигурна, че ще ти допаднат.
      Хубав и усмихнат ден!

      Изтриване
  2. Черпя се с удоволствие. Тъкмо вчера правих подобни! Дори успях да кача и рецептата (ако ти е интересно - можеш да погледнеш в блога ми :) ) И твоите са станали страхотни!
    Поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Светлана!Разбира се, че ми е интересно, а и честичко надничам в твоето кулинарно кътче. И твоите трюфелчета са разкош, а и като знам вкуса им, ммммммм ;). Поздрави,мила и усмихнат ден!

      Изтриване

Публикуване на коментар