И да похапнем ... Панирани топчета от сирене и слънчогледови ядки

Продукти:
400г сирене
50г белени и запечени слънчогледови ядки
1 скилидка чесън
1 с.л. нарязан магданоз
черен пипер
2 яйца
галета

Сиренето се намачква с вилица на ситни трохи. Смесва се с със слънчогледовите ядки черния пипер, настъргания чесън и магданоза.  Оформят се малки топчета, колкото орех. Потапяме ги в яйце, овалваме ги в галета, после пак потапяме в яйце и пържим в маслена баня. Това е! Бързо, лесно, вкусно.
Да ви е сладко!

Коментари

  1. Дианче, не ми беше хрумвало за слънчоглед. Мисля, че перфектно им пасва добавката и ще опитам следващия път, когато ги правя. На снимката изглеждат страхотни! Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Снежи опитай, сигурна съм, че ще се харесат. Много приятно хрупкат вътре семчиците :)
      Благодаря мила и усмихнат неделен ден!

      Изтриване
  2. Мммм… чудесно изглежда това панирано сиренце :)

    ОтговорИзтриване
  3. Подготвям едно парти и ще ги направя.Като знам колко настървено децата чоплят семчиците от хляба, със сигурност ще ги харесат.
    Благодаря за идеята , Дианче и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вили благодаря, със сигурност ще допаднат на децата :)! Ще чакам отзиви :).
      Поздрави и хубав неделен ден!

      Изтриване
  4. Много вкусни изглеждат,Диди!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Златисти и неустоимо апетитни са тези хапки!
    Сирене,семена и всичко обвито във вкусна коричка!
    Поздравления ,Дианка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Мира! Радвам се, че ти харесва :).
      Поздрави и усмихната неделя!

      Изтриване
  6. И аз не съм се сещала за подобно нещо, но определено ще е вкусно. Последно време виждам все интересни неща за паниране...
    Поздрави за идеята и изпълнението!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Гери! У дома много се харесва панираното сиренце, а с тези семчици се унищожава за кратко :)
      Слънчеви поздрави и усмихнат ден!

      Изтриване
  7. Много са предизвикателни! Вкусна хрупкава коричка!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Ина! Слънчеви поздрави и усмихната неделя!

      Изтриване
  8. А това ще е жестоко! Сирена с ядки много си отиват, но така не съм срещала, много готина идея! Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Кате! Радвам се, че ти допадат:)
      Слънчеви поздрави и хубава неделя!

      Изтриване
  9. И аз като Катето мисля, че много си отиват, но и аз не съм опитвала. На снимките изглеждат много изкушаващо тези сиренца:)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар