четвъртък, 19 юли 2012 г.

И да похапнем ... Хрупкави пилешки филенца

Предлагам ви една ужасно бърза и вкусна идея за приготвяне на пилешки филенца. Рецептата имам от тук и често приготвям. Пробвайте и вие, ще ви хареса :)
Продукти:
500-600 гр. пилешко бон филе 
1 опаковка майонеза /200г./
2 с.л. мека горчица с мед или 1 с.л. дижонска /по избор/
2-3 с.л. соев сос /количеството е отново по избор според вкуса ви/
1 скилидка чесън / не е задължителна, може и без нея/
сол
1 ч.ч. картофено пюре на люспи
В купа смесете соевия сос с пресованата скилидка чесън. Сложете месцата вътре, посолете на вкус и объркайте добре с маринатата. Оставете в хладилника за поне 2 часа. Маринатата не е задължителна, но аз винаги мариновам. Така повече ми харесва.
Смесете майонезата и горчицата. В подходяща чиния сипете люспите картофено пюре.
Топите филенцата в майонеза, овалвате в картофени люспи и пържете в сгорещена мазнина.
Ако не обичате пържено, може да ги подредите в тава и да ги изпечете във фурната.
Сервирайте с подходяща салата.
Да ви е сладко!

12 коментара:

  1. Тук ме уцели в десетката! Страхотни са, Дидка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Траянка! Хубава неделя!

      Изтриване
  2. Много апетитнооооооо!Дианка,прекрасни са!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Миленка благодаря ти! Хубава неделя ти пожелавам!

      Изтриване
  3. Ех, ако ми паднат сега тея златни филенцааа, а и хрупкави щом са, хич няма да им простя :))
    Много апетитовъзбуждащи си ги изпържила, Диана! Аз бих си завила всяко в листо зелена салатка и така, на крак като солетки ще си ги изхрупам. :))
    Поздрави и разкошен уикенд от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О Ирма не се бях сетила за зелена салата, обикновенно си ги хапваме с доматче, но идеята ти ми допада :)Прегръдки!
      Хубава неделя!

      Изтриване
  4. Страхотни! Още тия дни ще ги метна в тиганчето.Тъкмо имам 2 тарелки пилешки филенца във фризера и все ги подмятам.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Нинка! Пробвай и да се похвалиш :)
      Хубава неделя, мила!

      Изтриване
  5. Леле, че вкусно и хрупкаво, Диди!
    Много са апетитни!
    Поздрави и хубаво лято!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Роси, радвам се че намина :).
      Хубаво и прохладно лято и на теб!

      Изтриване
  6. За картофените люспи имам идея,но за тази майонеза ми е нещо ново като идея и непременно трябва да опитаме,благодаря,Диди,страхотно изглеждат филенцата и сигурно са много вкусни,крехки и сочни!
    Хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси чудесно се получава с майонезата. В началото бях доста скептична към нея, но много ни хареса и често приготвям така филето :)
      Хубава неделя!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...