сряда, 28 март 2012 г.

И да похапнем ... Пиле с естрагон II вариант


Продукти:
500г. пилешко филе
3 стръка пресен лук
1/2 ч.ч. пилешки бульон
1/2 ч.ч. прясно мляко
1с.л. мека горчица с мед
черен пипер и сол на вкус
2с.л. царевично нишасте
1 ч.л. ситно нарязан пресен естрагон
равни количества зехтин и масло


Нарежете пилешкото филе на хапки. В дълбок тиган загрейте мазнината и запържете пилешките хапки от всички страни. Прибавете ситно нарязания пресен лук при пилешкото и пържете още около минута две. Налейте пилешкия бульон, прибавете солта, черния пипер, намалете температурата на кутлона, похлупете и оставете да къкри, докато бульона се редуцира наполовина. В отделен съд смесете прясното мляко, горчицата и нишастето и разбъркайте. Налейте получената смес на тънка струйка при пилешкото, прибавете естрагона и оставете да къкри докато сместа се сгъсти. 
Сервирайте поръсено със ситно нарязан пресен магданоз.

8 коментара:

  1. Дианка, много вкусно пиленце си ни приготвила! Има вид на сметаново пиле, но като се зачетох, съставките са съвсем различни, а ми изглежда толкова вкусно! Ще го пробвам и аз, обичаме такива рецепти вкъщи! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате благодаря! Първоначалната идея бе да е със сметана, но когато отворих хладилника сметаната беше свършила и трябваше бързо да спасявам положението :))))))), та се наложи с мляко да го правя, но съм много доволна от резултата. Пробвай, мисля че ще ти хареса.
      Поздрави!

      Изтриване
  2. Много апетитно предложение си представила, изглежда срахотно! Никога не съм готвила с естрагон, даже не знам как изглежда, но съм сигурна, че ястието е много вкусно и ароматно! Поздрави и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Яна! Аз от скоро го използвам и много ми харесва в комбинация с пилешко месо. Според мен пресния е с по-силен аромат и го предпочитам пред сухия. Купувам го от Метро /в Бургас поне само там го намирам/ и замразявам във фризера. Пробвай :).
      Поздрави!

      Изтриване
  3. Много ми харесва и този вариант!Пак е много сочно и вкусно,а със сметана и горчица и у нас е много любимо!
    Прегръдки,Диди!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Роси! Прегръдки и за теб!

      Изтриване
  4. Дианка, чудесно предложение! Правя доста често сосове с мляко и са много вкусни, а твоето ястие изглежда божествено!

    Поздрави и един прекрасен ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Вени! И на мен много ми харесват сосовете с мялко и често правя. Спокойна вечер!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...