И да похапнем ... Пиле с естрагон II вариант


Продукти:
500г. пилешко филе
3 стръка пресен лук
1/2 ч.ч. пилешки бульон
1/2 ч.ч. прясно мляко
1с.л. мека горчица с мед
черен пипер и сол на вкус
2с.л. царевично нишасте
1 ч.л. ситно нарязан пресен естрагон
равни количества зехтин и масло


Нарежете пилешкото филе на хапки. В дълбок тиган загрейте мазнината и запържете пилешките хапки от всички страни. Прибавете ситно нарязания пресен лук при пилешкото и пържете още около минута две. Налейте пилешкия бульон, прибавете солта, черния пипер, намалете температурата на кутлона, похлупете и оставете да къкри, докато бульона се редуцира наполовина. В отделен съд смесете прясното мляко, горчицата и нишастето и разбъркайте. Налейте получената смес на тънка струйка при пилешкото, прибавете естрагона и оставете да къкри докато сместа се сгъсти. 
Сервирайте поръсено със ситно нарязан пресен магданоз.

Коментари

  1. Дианка, много вкусно пиленце си ни приготвила! Има вид на сметаново пиле, но като се зачетох, съставките са съвсем различни, а ми изглежда толкова вкусно! Ще го пробвам и аз, обичаме такива рецепти вкъщи! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате благодаря! Първоначалната идея бе да е със сметана, но когато отворих хладилника сметаната беше свършила и трябваше бързо да спасявам положението :))))))), та се наложи с мляко да го правя, но съм много доволна от резултата. Пробвай, мисля че ще ти хареса.
      Поздрави!

      Изтриване
  2. Много апетитно предложение си представила, изглежда срахотно! Никога не съм готвила с естрагон, даже не знам как изглежда, но съм сигурна, че ястието е много вкусно и ароматно! Поздрави и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Яна! Аз от скоро го използвам и много ми харесва в комбинация с пилешко месо. Според мен пресния е с по-силен аромат и го предпочитам пред сухия. Купувам го от Метро /в Бургас поне само там го намирам/ и замразявам във фризера. Пробвай :).
      Поздрави!

      Изтриване
  3. Много ми харесва и този вариант!Пак е много сочно и вкусно,а със сметана и горчица и у нас е много любимо!
    Прегръдки,Диди!

    ОтговорИзтриване
  4. Дианка, чудесно предложение! Правя доста често сосове с мляко и са много вкусни, а твоето ястие изглежда божествено!

    Поздрави и един прекрасен ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Вени! И на мен много ми харесват сосовете с мялко и често правя. Спокойна вечер!

      Изтриване

Публикуване на коментар