И да похапнем ... Портокалов кейк с моркови и шоколадови парченца


Продукти:
2 яйца
3/4 ч.ч. захар
125г стопено масло

1 портокал
1и 3/4 ч.ч. брашно
1 бакпулвер
1 настърган морков

парченца тъмен шоколад /около 2 с.л./


Настържете портокаловата кора. Разделете портокала на две половинки, на едната изстискайте сока, а на другата изчистете сърцевината от кората и ципите, нарежете портокаловия плод на малки парченца.
Разбийте яйцата и захарта. Прибавете разстопеното масло, настъргана портокалова кора, сока и портокаловия плод.


В друга купа смесете пресятото брашно, бакпулвера и настъргания морков. Прибавете към яйчната смес при непрекъснато бъркане. Получава се гъсто кексово тесто. Накрая прибавете и шоколадовите парченца за разкош.
Разпределете кексовото тесто в правоъгълна тава предварително застлана с пекарска хартия.
Печете в загрята фурна на 180 градуса около 30 минути или до готовност.
Много ароматен и вкусен десерт за следобедното кафе.

И да споделя наградите, които получих

Награди от Candy и Роси

Награда от Мони
Благодаря ви много момичета за оказаната чест. Прегръщам ви!
Предавам ги на всички, които посещават блога ми.

Коментари

  1. Дидка, много хубаво съчетание на портокал и моркови :))))
    И шоколад!!!!
    Поздрави и хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани получи се наистина невероятно. А какъв аромат беше в кухнята докато се печеше....да не говоря :))
      Хубава седмица и на теб!

      Изтриване
  2. Много лесничък изглежда, а вкусът му сигурно ще е неустоим.
    Поздрави и лека вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да не е трудно, а резултата си струва :)
      Хубава вечер и още по-хубава нова седмица!

      Изтриване
  3. Много ароматен ми се вижда, за вкусен ми е ясно :)
    Благодаря за рецептата, Дианка :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ароматен беше, наистина :) Благодаря че намина.
      Хубава вечер!

      Изтриване
  4. Много ароматен, но да си призная, не се бях досещала за такава комбинация - морков и портокал. Идеята много ми хареса и ще си го спретна обезателно.
    Поздрави и много целувки!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кекса ми харесва-пийвам си кафето и усещам аромата му....Със сигурност ще го направя-вкусотия като тази не е за изпускане.
      Дианка,приятен ден и успешна нова седмица!

      Изтриване
    2. Льонка, Живе гледах недоверчиво на тази комбинация, но истината е че се получи много ароматен и вкусен десерт и оцеля точно няколко часа :))
      Хубава вечер момичета!

      Изтриване
  5. Шоколад и портокал е любима комбинация. С моркови не съм опитвала, но като гледам снимките, ми се струва, че ще да е голяма вкусотия!

    ОтговорИзтриване
  6. Честити награди, Дианка! Напълно заслужени са! Кексът ти е много апетитен, а рецептата звучи, много вкусно.
    Поздрави и една прекрасна седмица от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вени благодаря за добрия коментар. Радвам се че намина :)
      Хубава вечер!

      Изтриване
  7. Определено е интересна комбинацията в този кекс :) Аз уважавам всеки сладкиш в който има шоколад и с удоволствие ще го опитам! Честити награди и хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Габче. Радвам се че ти харесва моето предложение :)
      Хубава вечер!

      Изтриване
  8. Мога ли да ти дойда на гости, обещавам всичко да харесам.

    ОтговорИзтриване
  9. Dianka,
    И тук аромат и вкус се препъват пред погледа ми;)
    Много апетитен този кейк;)
    Харесва ми!

    ОтговорИзтриване
  10. Много апетитен,арматен и пухкав сладкиш!А портокал и шоколад са си двойно изкушение,няма спор!
    Честити награди,Диди!

    Лека нощ и усмихнато утре!

    ОтговорИзтриване
  11. Мъхче, Роси благодаря ви! Радвам се че ви харесва кейка.
    Хубава събота момичета!

    ОтговорИзтриване
  12. Обожавам портокаловия аромат!Чудесен сладкиш с това съчетания на вкусове и аромати, просто изкусителен!Поздравления!
    Заповядай при мен, ще намериш награда в поста от 14 февруари!
    Приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Соня благодаря ти. Наистина много ароматен и вкусен десерт. Благодаря за наградата. С огромно удоволствие ще си я кача в блога и ще я споделя с новите си виртуални приятели.
      Хубава вечер!

      Изтриване

Публикуване на коментар