И да похапнем...Топло предястие с телешко шкембе



Продукти:
500гр. готово сварено, почистено и нарязано телешко шкембе
2-3 скилидки чесън
oколо 4-5 триъгълни парченца топено сирене
oколо 200 гр. настърган кашкавал
масло около 70гр.
сол и бял пипер

Загрейте маслото и в него запържете ситно нарязаните скилидки чесън. Добавете и шкембето, подправете със солта и белия пипер и оставете да къкри на котлона докато водата се изпари. Когато е готово прибавете нарязаните на малки парченца топено сирене и разбъркайте до стопяването им. Изсипете шкембето във тавичка, поръсете с настъргания кашкавал и печете в предварително загрята фурна до разтопяването на кашкавала.
Да ви е сладко! 

Коментари

  1. Мале, мале вече взех да преглъщам на често! Страхотно вкусно е това предястие,лично съм го опитвала и определено не трябва да се изпуска!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. ти вече.... а аз откакто съм го видяла това предястие, всеки път като се сетя за него и си преглъщам....
    Честита ти страничка, Дианка!
    С удоволствие ще надниквам тук при теб!

    ОтговорИзтриване
  3. Пепи благодаря ти! А шкембето беше пълна импровизация, като всичко при мен де :))). Сестра ми ми беше на гости и нареждайки масата се усетих, че ми липсва топлото "мезе". То е задължително с питиетата в нашата къща. Разрових се във фризера и намерих тарелка готово шкембе и с наличните продукти от хладилника се пояи това предястие. Омете се за отрицателно време, даже и Димиева хапна :))))
    Хубав ден момичета!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар